New Beginning

Wróciłam !  Mam wrażenie, że minęło baaardzo dużo czasu, (zdecydowanie za dużo!) od kiedy ostatnio do Was pisałam. Nie będę ukrywać, ale… poległam ;) Tegoroczna sesja na uczelni, obowiązki , plany i wyjazdy przygniotły mnie tak skutecznie, że blog spadł na drugi plan.  
Jednak wraz z Nowym Rokiem (i zarazem, z przesadnie dużą ilością postanowień noworocznych = jak zawsze ;)) postanowiłam wiele kwestii tutaj zmienić. I powoli rezultaty możecie już podziwiać na własne oczy.



Od początku zakładania bloga, moją ideą było pisanie dłuższych, ciekawszych tekstów (zdecydowanie nie takich jak ten xD, ale potraktujmy to, jako rozgrzewkę i krótkie wyjaśnienie). Miały one nie tylko opisywać elementy ubrań, ale wychodzić ponad to i wiązać różne style.Nazwa bloga, na wpół przypadkowa, na wpół przemyślana miała odzwierciedlać to, co sama zawsze podziwiałam u innych, a teraz planuje wprowadzić we własne życie i… we własnej garderobie!



”EternalClassyStyle >Styl Klasyczny i Wieczny” zainspirowany był ukochanymi przeze mnie A.Hepburn, B.Bardott, C.Channel, K. Middleton, N. Portman, J. Moore, etc., które do tej pory obserwuje. Wciąż szukam „klucza”, jaki osiągnęły te, jak i inne kobiety z klasą, które w niewymuszony sposób potrafią rozbudzić wokół siebie czar i wyjątkowość.
Zawsze też podglądałam „French Chic” i nigdy nie mogłam wyjść z podziwu, w jak prosty sposób, Francuzki są ubrane, ale zarazem, z jaką elegancją potrafią dopracować całość.



Być może w końcu dorosłam lub znudziło mi się i ciut zmęczyło tylko kolekcjonowanie zdjęć i obserwowanie z boku „Dam” i w tym roku (jak już wspomniałam – milion postanowień xD) chciałabym popłynąć z prądem „Indywidualizmu”. 
Zamierzam odejść od kopiowania takich strojów, które w gruncie rzeczy nie odzwierciedlają mojej osoby. Wielokrotnie coś „wydawało mi się być ładne” albo „na pewno się kiedyś przyda – w końcu kolor uniwersalny.” Nieraz też, zdarzyło mi się coś zobaczyć u innych: na blogach, Instagramie i automatycznie pojawiła się chęć kupienia i posiadania, chociaż rzecz sama w sobie nie była mi potrzebna. Celowo nie piszę tutaj o „Minimalizmie”, który ostatnio jest bardzo popularny, gdyż nie uważam, by ta forma mogła w pełni odzwierciedlić mój styl. 

Za raz podjętą decyzją, pojawiać się będą czyny i konkretne działania. A, że mój blog jest odbiciem moich stylizacji, również i on przejdzie nie lada metamorfozę. 
Od następnych postów rozpocznę serię o poszukiwaniu własnego stylu, gdzie będziecie mogły obserwować moje poczynania zza kulis. 
Oczywiście nadal będą pojawiać się stylizacje, w planach też są przewodniki oraz porady i wiele, wiele innych, dlatego zapraszam do śledzenia na bieżąco.


Apropos zmian – pojawił się nowy design (prawdopodobnie tymczasowo, bo planuje przenieść stronę na wrodpress.com) Koniecznie dajcie znać, co o nim myślicie!

Uzupełniłam (w końcuJ) zakładkę „ABOUT ME” (wyjaśniłam tam szerzej idee bloga i zamieściłam informacje na swój temat, więc jeśli chcecie mnie bliżej poznać zapraszam)

 Mam NOWE konto na Instagramie (po burzliwych przeżyciach) Będzie się dużo tam działo, bo jest wiele do nadrobienia. Staram się, nie tylko robić tam aktualizacje ze swojego życia, ale przede wszystkim publikuje modowe porady i inspiracje!  >>ZAPRASZAM<<
Kończąc, chętnie poczytam Wasze zdanie na ten temat! Czy macie swój indywidualny styl? Czy może lubicie śledzić aktualne trendy? Koniecznie dajcie znać, co myślicie o zmianach na blogu! Jak Wam się podoba design? Za wszystkie sugestie i rady, jestem bardzo wdzięczna! Do zobaczenia już niedługo;*



No comments

Powered by Blogger.