Waiting For Christmas




Mohito - coat/ Review - beanie  /  HM- gloves HM - scarf / 


Tylko kilka zdjęć udało nam się zrobić,  zanim mroźna pogoda, ponownie, skutecznie mnie przegoniła do domu. Z mieszkania wychodzę tylko wtedy, gdy muszę i nie wyobrażam sobie spędzania na mrozie więcej niż jest to konieczne.  Z tego też względu pojawiły się u mnie obawy, że mój blog może zapaść w "sen zimowy", ale zaraz też do głowy wpadł mi pomysł, by pokazać Wam w następnym wpisie coś innego i niecodziennego. I tak oto narodziła się akcja - "Home Sweet Home" :D




Pomysł skierowany jest głównie do Blogerek, które chciałyby na swoich stronach zakończyć ten rok w świątecznym klimacie i mają ochotę się podzielić swoimi zdjęciami na blogu. 

O co chodzi?
Każda Blogerka, która zadeklaruje się wziąć udział w akcji, na swoim blogu doda posta o tytule "Home Sweet Home" oraz umieści na wstępie powyższy baner.
Następnie według własnej inwencji twórczej stworzy posta ze zdjęciami powiązanymi z wspomnianym hasłem.

Tematyka zdjęć jest dowolna, ale oczywiście z klimatem świątecznym w tle. Może to być strój dnia, poranna kawa albo spadający śnieg, cokolwiek co akurat wpadnie Wam w oko, a wy będziecie mieć aparat aby to uchwycić. Warto pamiętać, aby nie były to zdjęcia tylko skopiowane z kont na Instagramie, ale unikalne i przygotowane specjalnie pod posta.


Jeżeli jesteś blogerką i chciałabyś również wziąć udział w akcji, koniecznie się ze mną skontaktuj. Najlepiej napisz drogą emailową, albo przez formularz lub komentarz.
Kiedy się zdecydujesz prześlę powyższy baner tytułowy, który każda z nas zamieści na wstępie wpisu.  I dzięki temu link do Waszego bloga znajdzie się na liście pozostałych.

Dokładnie we wtorek 27 grudnia pojawi się już ostatni wpis w tym roku! I będzie to post podsumowujący całą akcję. Poza moimi własnymi zdjęciami, zamieszczę tam wszystkie linki do blogów tych dziewczyn, które również wzięły w tym udział! Dlatego myślę, że możecie się spodziewać kopalni inspiracji na zakończenie roku :D
Oczywiście Wy, Blogerki nie musicie tak szybko wrzucać swojego posta. Każda z Was, we własnym tempie, gdy tylko doda u siebie na bloga post, wystarczy, że napisze do mnie, a ja dodam kolejnego bloga do listy.

Pomyślałam że to również dla Was, Czytelników, może być ciekawa forma wpisu. Będziecie mogli za tydzień podpatrzeć co dla każdej z nas znaczy - "Home Sweet Home" i spojrzeć "naszymi oczami" na małe chwile i przyjemności w ciągu dnia :)

Koniecznie dajcie znać co o tym myślicie! Zarówno Wy, Czytelniczki, jak i Blogerki. Myślę, że u każdej z nas, na zakończenie tego roku - taki  post będzie miłą odskocznią od tradycyjnych stylizacji :)) Pozdrawiam Was cieplutko ;*


66 comments:

  1. Świetny pomysł, aż sama żałuje że nie mam bloga i nie mogę wziąć udziału! :D już się nie mogę doczekać -- uwielbiam takie wpisy.

    ReplyDelete
  2. Ale ekstra to za tydzień będę miała całą listę fajnych blogów w jednym miejscu! Świetny pomysł Kasiu!:)

    ReplyDelete
  3. O taaak, od razu się zgłaszam! :D xdd
    Chętnie wezmę udział, bo też nie mam pomysłu na stylizacje w te zimowe dni;)

    ReplyDelete
  4. Pomysł super!
    Ale muszę zapytać o ten róż na twoich policzkach - wygląda tak bosko, że nie mogę oczu oderwać :D co to??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frat Boy z The Balm - ten sam co pokazywałam w wpisie o kosmetykach:)

      Delete
  5. Suuuper! czekam z niecierpliwością:DD

    ReplyDelete
  6. Ślicznie wyglądasz!! <3

    ReplyDelete
  7. włosy :O i kolor! Mi nawet farba takiego nie daje :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. a jaki kolor farby używacie? bo ja właśnie taki odcień chciałabym uzyskać? :/

      Delete
    2. to mój naturalny kolor włosów:)

      Delete
  8. Ooo ja jestem całkowicie za! Faktycznie może być fajne zakończenie roku w świątecznym stylu.
    Super że udostępnisz linki do innych!

    ReplyDelete
  9. te rękawiczki są z nowej kolekcji?

    ReplyDelete
  10. taaak, świątecznych zdjęć nigdy za wiele xddd

    ReplyDelete
  11. To rozumiem, że można później dodać posta a ty link udostępnisz u siebie?

    ReplyDelete
  12. baner<3 Czekam na zdjęcia! pomysł genialny, mam nadzieje ze dużo osób weźmie udział:D

    ReplyDelete
  13. Pięknie wyglądasz jak zawsze! ;**

    ReplyDelete
  14. stylówka genialna:)

    ReplyDelete
  15. to jest mój styl! taki płaszcz w pastelowym kolorze :D

    ReplyDelete
  16. Super jest ta czapka, muszę ją sb zamówić.
    pzdr;) i czekam na posta!!!

    ReplyDelete
  17. Super pomysł, sama chętnie bym dla samej siebie coś takiego zrobiła na zakończenie roku:)

    ReplyDelete
  18. kręciłaś włosy na lokówce?

    ReplyDelete
  19. ten płaszcz jest dostępny online?

    ReplyDelete
  20. uwielbiam szare dodatki, nie wiem czemu ale pomimo swojej "przeciętności" mają coś w sobie :D

    ReplyDelete
  21. A można podać email w kom? i ty byś mi potem przesłała na niego ten baner?:DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie! Wystarczy jak tutaj wrzucisz email, albo link do bloga to do Ciebie napisze z wiadomość z banerem :)

      Delete
  22. A jaki kolor pomadki masz na ustach?

    ReplyDelete
  23. Masz naturalnie kręcone włosy?

    ReplyDelete
  24. Ślicznie wyszłaś <3

    ReplyDelete
  25. super pomysł! mi się bardzo podoba i chętnie popatrzę na inne blogi, a nuż odkryje coś fajnego:D

    ReplyDelete
  26. Mi sie ten pomysl megaaaa podoba :) napewno gdy bede miala wszystko gotowe zglosze sie i do ciebie napisze 😘

    morelllocherry.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super! Bardzo się ciesze:D Czekam na wiadomość 😘

      Delete
  27. Świetna akcja! Muszę się jeszcze zastanowić.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koniecznie daj znać, gdy podejmiesz decyzje:))

      Delete
  28. Fajny pomysł!
    Może się zgłoszę :)
    Ślicznie wyglądasz.
    P.S Świetny design bloga *-*

    singo-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje ;*
      Nie czekaj, chętnie zobaczyłabym u Ciebie taki post, w szczególności, że pasjonujesz się fotografią - podejrzewam, że zdjęcia mogą być świetne:)

      Delete
  29. Replies
    1. Dzięki! Pomyśl i daj znać ;))

      Delete
    2. Ja bardzo chętnie zobaczyłabym u Ciebie Diana taki post!:D Lubię zaglądać na Twojego bloga :-)

      Delete
  30. Taaak, świątecznych zdjęć nigdy za wiele<3
    mam nadzieje, że fajne blogerki wezmą udział bo jestem ciekawa innych zdjęć, a nie tylko same stylizacje itd. ;))

    ReplyDelete
  31. Świetnie wygladasz i jesteś naprawdę świetną dziewczyną :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/christmas-is-coming.html

    ReplyDelete
  32. Bardzo fajna idea. Szczerze mówiąc, to już mam troszkę dość tego samego co pojawia się na blogach. Nie zrozum mnie źle, bo lubię oglądać Twoje stylizacje, ale na każdej stronie przewija się to samo i od czasu do czasu fajnie byłoby zobaczyć i poczytać o czymś innym.
    Teraz jest tak dużo blogów modowych, pełnych "idealnych" zdjęć strojów, a przecież nikt nie jest perfekcyjny i właśnie spojrzenie, że Wy też macie takie życie od kuchni i robicie coś innego poza ciuchami i kosmetykami dla mnie jest inspirujące i ciekawsze.
    Pozdrawiam i czekam na posta! ;**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się w 100 procentach! No bo ile można o tym samym, ja już ograniczyłam liczbę swoich blogów do minimum, czytam tylko to co mi się podoba.
      I chociaż wszyscy ostatnio o świętach świętach - to prawie na każdym blogu widzę tylko "lista prezentów" ludzie no ale ile można kupować! Przecież to właśnie to co teraz się zbliża jest w tym wszystkim najpiękniejsze: choinka, pierniczki, rodzina itd.
      Podoba mi się pomysł!! Czekam z niecierpliwością, mam nadzieję, że pochwalisz się swoim drzewkiem, bo jestem troszkę ciekawska jak wygląda ;))
      Basia

      Delete
    2. Dzięki dziewczyny za wyrażenie opinii. Nie spodziewałam się takiego odzewu ;) Ale nie ukrywam, że po części się z Wami zgadzam i stąd też pomysł na urozmaicenie bloga:)
      Drzewko świąteczne pojawi się obowiązkowo ;*

      Delete
  33. Świetne i zdjęcia i masz piękną oryginalną urodę ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Interesting post and cute look!
    Have a nice day!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  35. Fajna akcja :) Pewnie wiele osób się zgłosi :)
    Obserwuję :*:)

    ReplyDelete
  36. Świetny pomysł! Biorę udział🌷💓
    MÓJ BLOG 💘

    ReplyDelete
  37. Fantastycznie plaszczyk- baaaardzo podoba mi się kolor :D
    i świetna czapucha- jak krasnal wyglądasz, przeuroczo :D

    Masz rację, nadchodzi ciężki czas dla nas blogerek grrrr


    Wesolych Świąt kochana :*
    Daria

    ReplyDelete
  38. Zwiazane z makijazem
    Co masz na ustach?
    Bardzo ladnie sie prezentuja!
    https://pinkelepphant.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Hi, I follow you :) happy days

    http://gozdeninevinden.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  40. Uwielbiam Twojego bloga, non stop tutaj zaglądam! Jesteś dla mnie mega inspiracją! Życzę Wszystkiego Najlepszego z Okazji Świąt ;*** I jak najlepszego rozwoju na blogu, bo jest tego wart! <3

    ReplyDelete
  41. Śliczne zdjęcia :)
    Bardzo podoba mi się ta akcja, aczkolwiek ja tym razem nie wezmę udziału, nie mam pomysłu na zdjęcia... :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  42. Bardzo ładne zdjęcia. Wspaniale się prezentujesz:)
    Podoba mi się kolor na Twoich usteczkach :)
    Co do pomysłu sądzę, że jest naprawdę dobry i mam nadzieję, ze dużo osób weźmie w nim udział!

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    ReplyDelete

Powered by Blogger.