Home Sweet Home

Zgodnie z zapowiedzią dzisiaj ostatni post w tym roku! I tym samym przyjemne zakończenie i wspominanie niedawno zakończonych Świąt! Mam nadzieję, że spędziliście je w cudownym towarzystwie, odpoczęliście po całym roku pracy i też nie przejedliście się za bardzo ;))

Każdy może interpretować "Home Sweet Home" na swój sposób, zobaczcie z czym mi się to  hasło skojarzyło  w tym roku. 


Zaczynamy od mojego drzewka, które jak na studenckie warunki przystało ma bardzo ekonomiczną dekorację, jednak mimo swojej prostoty szczerze je uwielbiam:D



W Krakowie, co prawda na brak słońca narzekać nie mogę, ale jak śniegu nie było, tak wciąż nie ma.


"details make all the difference"


Jak na blogerkę przystało, nie mogło zabraknąć 'świątecznych ujęć żywieniowych'  xD



Czas na nadrobienie czytelniczych zaległości ;))

Miłośniczką Starbucksa nie jestem, ale picie z Tego Kubka smakuje całkowicie inaczej!


Moje tegoroczne uzależnienia: Spodnie świąteczne & orzechy <3


I na koniec: klimatycznty wystrój w domu u moich rodziców.




Akcja miała na celu zaangażować inne osoby, tak abyśmy mogły wspierać siebie nawzajem. Bardzo dziękuje wszystkim, którzy się zgłosili i wyrazili pozytywne chęci! Jak tylko przygotujecie swój post, koniecznie napiszcie do mnie albo w komentarzu zostawcie link do swojego bloga, a ja będę aktualizować swój wpis na bieżąco! 
Jeśli któraś z Was również ma ochotę się podzielić swoimi zdjęciami wystarczy, że napisze, a ja również dodam jej link do posta. To w jaki sposób to interpretujecie jest całkowicie dowolne.
Dokładne wyjaśnienie i zasady akcji znajdziecie >>> TUTAJ<<<. Inspiracji nigdy za wiele:)



BLOGI:


Marika  z bloga - >>>marikamarikass.blogspot.com<<<  jako jedna z pierwszych napisała do mnie z gotowym postem i wywiązała się z zadania bezbłędnie! Koniecznie zobaczcie jej świąteczne inspiracje, w szczególności makijażową! :D

Również Jagoda z bloga - >>> vanillaandclassic.blogspot.com <<< przedstawiła swoją interpretacje tego tematu, zapraszam i do niej, jej psiak - Kłapouchy w wersji świątecznej jest wart zobaczenia ;-))

Monika, na swoim blogu nie przedstawiła swojej interpretacji, ale kolaż zdjęć które jej się z tym hasłem skojarzyły. Co więcej prowadzi ona bloga na Tumblrze o zawężonej tematyce,  jest on głównie o Disneyu, i to z nim autorka powiązała moją propozycje. Zresztą zobaczcie sami: >>>disneyworldmemories.tumblr.com <<<


Martyna, na codzień pisze o zdrowym stylu życia i dodaje przepisy na bloga. Jednak, jak sama przyznała, od czasu do czasu "taka randomowa odmiana" i na jej blogu się przyda ;) Zobaczcie jaki piękny i obszerny post przygotowała, gorąco polecam
>>>healthyhabitsinspiration.wordpress.com<<<

I kolejny blog z Tumblra,  jeśli macie konta na tym portalu, zaobserwujcie też i stronę Susan, która zrobiła oryginalny kolaż, zapraszam >>> catchupstreetfashion.tumblr.com <<<

Czekam na Wasze posty dziewczyny! Życzę Wam udanego Sylwestra i do zobaczenia w Nowym Roku! :))

59 comments:

  1. Nareszcie! Cały dzień czekałam na Tego Posta <3
    Kiedy go dodałaś? xD wieczorem jeszcze go nie było ;p Jednak warto było poczekać, jest jeszcze lepszy niż się spodziewałam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha to prawda, wczoraj nie zdążyłam. Pojawił się w środę rano ;p

      Delete
  2. Piękne zdjęcia!
    Kasiu koniecznie napisz skąd są te genialne spodnie świąteczne! Muszę je mieć ;))

    ReplyDelete
  3. Pomysł z tą akcją był rewelacyjny, robisz naprawdę bardzo dobre ujęcia, zdjęcie z szarlotką jest tak dokładne, że aż zgłodniałam i mam ochotę na kawałek ciasta Xdd :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie miałam pisać to samo! Aż się głód pojawił jak zobaczyłam te pyszności!

      Delete
  4. O rany blog Moniki z tymi disneyowskimi inspiracjami totalnie mnie zaskoczył! :D :O

    ReplyDelete
  5. Piękne zdjęcia, widać że wypoczywasz.
    Choinka w Twoim pokoju jest przepiękna. Uwielbiam taki minimalistyczny design, napisz kochana skąd masz ten szary sweterk ze zdjęcia? Jest on może zapinany? Szukam czegoś w tym odcieniu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje! Sweterek jest z Orsay, nie, nie jest zapinany i też kupiłam go rok temu, więc obawiam się, że już nie będzie dostępny :/

      Delete
  6. Ten post jest chyba moim ulubiony na Twoim blogu. :D
    Tyle świetnych zdjęć! Jak z tumblra ;D i jeszcze zaangażowanie innych blogów w tą akcje jest dodatkowo ciekawsze.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    ReplyDelete
  7. Co teraz czytasz? Widzę, że masz ciekawy gust i super propozycje. Mogłabyś polecić coś konkretnego? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aktualnie "Psychologie Pozytywną" Seligmana - ale to jest lektura na studia ;p
      chociaż nie ukrywam, że temat bardzo mi się spodobał i jest ciekawa :)

      Delete
  8. O taak - ja też jestem miłośniczką orzechów! Jeszcze bardziej niż słodyczy xd

    ReplyDelete
  9. Dokładność zdjęć jest niesamowita, każdy detal świetnie zaplanowany, nawet kalendarz na mijający rok się znalazł. Świetny pomysł :)
    Wszystkiego Dobrego W Nowym Roku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, Tobie również wszystkiego dobrego ;*

      Delete
  10. gdzie kupiłaś tego ludzika na herbatę? Wszędzie takiego szukam! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi się udało dorwać go stacjonarnie, ale w wielu sklepach online jest dostępny:
      np. https://www.garneczki.pl/produkt/zaparzacz-do-herbaty-silikonowy-sillinie-ludzik,31641?gclid=Cj0KEQiAv4jDBRCC1IvzqqDnkYYBEiQA89utouw0i1loJQhE1QIbcrnEgN__0EMlEmudoBnPE7WDelUaAnXO8P8HAQ

      Delete
  11. Ten koc/ szalik/ narzuta... xDD cokolwiek to jest z tego pierwszego zdjęcia wygląda świetnie. Gdzie to dostałaś i co to? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jest 'szaliko-narzuta' xD i niestety raczej już ciężko dostępna, bo nie z tego sezonu :/

      Delete
  12. skąd są te spodnie świąteczne?

    ReplyDelete
  13. czytałaś już Tetetkę? Polecasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak czytałam, bardzo mi się podobała :))

      Delete
    2. Ja też czytałam! Moja ulubiona <3

      Delete
  14. a wgl to zdjęcia śliczne i cała akcja była super pomysłem, skoro można dodawać blogi z Tumblr to też Ci wyślę link ;;)

    ReplyDelete
  15. Fotograf ma talent!!
    Piękne zdjęcia!
    Kasiu, a pokażesz jakieś kreacje sylwestrowe??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze nie mam gotowej :D xD więc raczej takiego posta w tym roku nie będzie ;))

      Delete
    2. oj szkoda, liczyłam na jakąś inspirację:)
      mimo wszystko udanej imprezy życzę ;*

      Delete
  16. Według mnie jest to ostatni i zdecydowanie najlepszy post na Twoim blogu. Rzadko komentuje, ale dzisiaj musiałam zdjęcia są cudowne. Ciekawa jestem co nam pokażesz w Nowym Roku.
    Życzę Wszystkiego Dobrego ;* i szampańskiej imprezy w sobotę ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje Kochana :*
      Tobie również życzę wspaniałego Nowego Roku!

      Delete
  17. kubek <3 poza tym spodnie są genialne :) i ta narzutka! Uwielbiam Twoje wyczucie stylu;D

    ReplyDelete
  18. love this post! i hope you have an amazing day and New Year's Eve!

    mfashionfreak♥blog

    ReplyDelete
  19. Super post! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i powodzenia w sesji! ;**

    ReplyDelete
  20. Ale piękne, takie dokładne, wyszczególnione... no naprawdę super!
    Bardzo mi się spodobał pomysł i liczę, że w Nowym Roku będzie więcej takich akcji, sama chętnie wezmę udział ;)
    pzdr ;**

    ReplyDelete
  21. A mnie ciekawi co tam dobrego jadłaś na pierwszym zdjęciu?
    Wgl książki super!! Klimat zdjęć <3

    ReplyDelete
  22. Jestem zachwycona spodniami! xD
    jaka cena?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam zielonego pojęcia ;p to był prezent! :D

      Delete
  23. Uwielbiam twojego bloga<3
    czekam na instagrama,zdjęcia super.
    Skąd ta koszula w białe plamki?

    ReplyDelete
  24. Pięknie jak zawsze <3

    ReplyDelete
  25. great post

    http://tiateilli.com/

    ReplyDelete
  26. gdzie obrabiasz zdjęcia, są mega<3?

    ReplyDelete
  27. super post! wszystkiego dobrego w Nowym Roku :))

    ReplyDelete
  28. Ojj tak pięknie! <3 i światecznie, wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Czekam na posty xD ;*

    ReplyDelete
  29. masz cudowne zdjęcia!
    Skąd ten świetny kubek?

    ReplyDelete
  30. **kubek ze Starbucksa?

    ReplyDelete
  31. Great post! xx

    http://tiateilli.com/

    ReplyDelete
  32. Śliczna ta choinka <3 Piękne zdjęcia, kocham Kraków <3 pozdrawiam cieplutko, charlizerose.blogspot.com :*

    ReplyDelete

Powered by Blogger.