Stay Warm and Cosy




Jeszcze w ostatnim wpisie (>>link<<) opisywałam Wam jakie to powitanie zgotowała mi jesień, a już dziś muszę pokazać się zakryta szalikiem po sam czubek nosa! Kiedy ostatnio zobaczyłam pierwszy śnieg w Krakowie, zrozumiałam, że czapka i rękawiczki już na stałe zagoszczą w mojej codziennej garderobie. 
Myślę też, że jest to najwyższy czas, aby wszem i wobec ogłosić otwarcie na sezon "Stay Warm & Cosy" ;)). Jako, że jestem klasycznym zmarzluchem, trochę obawiam się, jak będą wyglądały zdjęcia na bloga w najbliższym czasie. Wytrwanie na mrozie może być nie lada wyzwaniem.

A propos  bloga, wiem, że wciąż czekacie na informacje związane z Instagramem oraz na uzupełnienie stron - myślę, że w wolnej chwili zakończę te sprawy, ale niestety studia i praca ostatnio mnie przerastają. Co prawda już kilka zmian się pojawiło! I jak możecie zauważyć jest możliwość obserwowania bloga >>> będzie mi bardzo miło, jak zechcecie dołączyć i być na bieżąco z wpisami :D 

Ale nie psujmy atmosfery nudnymi obowiązkami. Wizja zbliżających się świat od razu poprawia mi nastrój. I jakkolwiek niedorzecznie to brzmi, w środku listopada, ja już powiesiłam światełka w pokoju. Tak, tak wiem, idę rytmem centrów handlowych :) W tle obowiązkowo już zaczął śpiewać M. Buble w swojej świątecznej odsłonie. A ja już przygotowuje tegoroczną listę prezentów i zakupów przedświątecznych. Jak widać moja ekscytacja na punkcie świąt wzrasta z każdą chwilą. Zauważyłam nawet niebezpieczną tendencję wzrostową na ich punkcie. Bo o ile jeszcze rok temu zadowoliłam się jednie lampkami w formie ozdoby, tak teraz w moich planach jest udekorowanie całego mieszkania! Więc nie chce nawet domyślać się co mi wpadnie do głowy za rok.. ;)) 
Dajcie znać jak Wam mija listopad i przyznajcie się kto jeszcze jest takim maniakiem świątecznym jak ja ;)  
Stay Warm & Cosy xD







>>LaRedoute<< - coat /   Review- beanie  Medicine - scarf / Medicine  - bag

61 comments:

  1. Cały strój chętnie bym przygarnęła;)
    Kasiu jak zwykle ślicznie wyglądasz i świetnie piszesz, lekko i na luzie, czuje się jakbyśmy rozmawiały na kawie :D Tylko czemu tak krótko, dłuższe teksty proszę, bo bardzo je lubie u Ciebie!

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładnie wyglądasz!:) cała stylizacja mi się podoba.
    Jakiego podkładu obecnie używasz? Wiem, że wcześniej był to z AM, ale teraz jak się robi zimno nadal go stosujesz?
    Marta

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadal jest to z AM, a jak mam bardzo przesuszoną cerę to sięgam po bourjois healthy mix ;))

      Delete
  3. Świetne zestawienie :-) Baardzo mi się podoba, mamy bardzo podobny gust ;-) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. Wszystko mi sie podoba, ale najbardziej Twoja czapeczka <3 muszę sb taką kupić!
    Gdzie ją kupiłaś dokładnie?

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjecia, rewelacyjna stylizacja i jeszcze piękny Kraków w tle!
    Widać, że mrozik łapie xd

    ReplyDelete
  6. Śliczny płaszczyk! :D

    ReplyDelete
  7. Pięknie wyglądasz! Bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  8. Płaszcz jest piękny ♥

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia! Ale ten szalik!! xd zawsze takiego szukałam! On jest z nowej kolekcji?? dostanę go jeszcze? ;)

    ReplyDelete
  10. Hej, Jako fanka herbat, chciałabym Cię zapytać czy próbowałaś tych marki Kusmi? Są obłędne -- koniecznie wypróbuj!
    Paulina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki ;*, nie nie miałam jeszcze okazji :)

      Delete
  11. Oj taaak czekamy i czekamy na Twojego Instagrama!! Nawet jakbyś musiała go założyć od nowa - to nie wahaj się tylko zaczynaj :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. I chyba będę zmuszona tak zrobić, chociaż nie ukrywam, że zależy mi na odzyskaniu starych zdjęć :/

      Delete
  12. Wspaniałe zestawienie kolorystyczne :)

    ReplyDelete
  13. Ty jak zwykle prezentujesz się uroczo!
    A jaka cena była tej czapeczki? ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj nie pamiętam dokładnie.. dorwałam na promocji ;)

      Delete
    2. mam taką samą - kosztuje 60,-
      pzdr

      Delete
  14. Zestaw genialny😍

    ReplyDelete
  15. Takie kolory przepięknie wyglądają!
    I bardzo Ci pasują ;-)
    I taaak nie jesteś sama -- ja już wariuje na punkcie świąt! PRezenty, ozdoby, światełka xd

    ReplyDelete
  16. Hahah ja już odwiedziłam ze dwa razy Home&You - i wyszłam z 2 torbami pełnymi zakupów ;)
    Coś czuję, że w tym roku zbankrutuje przed świętami.
    A masz może jakąś playlistę publiczną z muzyką? Spotify? Albo Soundcloud?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja na razie chodzę i oglądam, zbyt dużo ozdób i nie wiadomo co wybrać ;)
      Nie, nie mam osobnej, słucham po prostu soundtracku z płyty M. Buble :D

      Delete
    2. M. Buble <3 --- ten głos <33

      Delete
  17. Oj tak mi się strasznie marzą białe święta.<3 Pięknie wyszłaś na zdjęciach.
    A te rękawiczki schowane to skąd są? ;) na jakimś zdjęciu wypatrzyłam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A faktycznie zapomniałam podpisać :)
      Są z Reserved ;)

      Delete
  18. piękna sesja, super klimat!:))
    A Kasiu na pierwszym zdjęciu masz jakiś cień na powiekach?

    ReplyDelete
  19. Hej, mogłabyś pisać też i po angielsku? :)) uczę się na Twoich tłumaczeniach xD
    i przy okazji zapytam umiesz mówić jeszcze w jakimś języku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piszę po ang wtedy kiedy mam czas, ale ostatnio jest go coraz mniej. Jednak postaram się tłumaczyć teksty na przyszłość :D Bo i dla mnie jest to dobre ćwiczenie i powtórka;)
      Tak uczę się włoskiego, już prawie dwa lata i jeszcze miałam "przygodę" z niemieckim w szkole, ale niestety nie za dużo z niego pamiętam. ;)

      Delete
    2. Super! Bardzo ci dziękuje, lubię sobie powtarzać w ten sposób słówka ;-)
      A masz sprawdzone sposoby na naukę języków?

      Delete
    3. Wiele można by mówić... ale generalnie staram się mieć kontakt z językiem każdego dnia, nawet w weekendy poświęcam chwilę, aby powtórzyć sobie słówka z włoskiego albo poczytać coś po angielsku.
      Systematyczność jest wg mnie najlepsza:)

      Delete
  20. oj jak ładnie!
    Zimowo się u Ciebie robi;)

    ReplyDelete
  21. czapeczka cudowna, szukam takiej od dawna <3

    ReplyDelete
  22. z każdym zdjęciem coraz piękniejsza :D sesja śliczna

    ReplyDelete
  23. ja już tydzień przed świętami ubieram choinkę xD :D moja obsesja zdecydowanie bardziej zaawansowana :D

    ReplyDelete
  24. Byłaś na koncercie M.Buble rok temu w KRK ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie :( i żałuje do tej pory :/

      Delete
    2. a czy on przypadkiem nie był 2 lata temu? :D
      ja też miałam jechać i nie poszłam :(

      Delete
    3. być może ;) czas szybko leci:)

      Delete
  25. Kocham M.Buble haha i to miłością dozgonną <3

    ReplyDelete
  26. kusi ten płaszczyk, jest śliczny! ale ta cenaaa :/ nawet na promocji jeszcze muszę poczekać xD

    ReplyDelete
  27. no po prostu uwielbiam twoją urodę, super zdjęcia! :D

    ReplyDelete
  28. zapraszam do mnie<3 super blog

    ReplyDelete
  29. Strój bardzo ładny lecz nie nie w moim typie ;)
    Masz bardzo ładną urodę!♡♡
    Śliczny blog, obserwuje.
    http://anggeleses.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Pięknie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post, przygotowałam coś naprawdę fajnego!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    ReplyDelete
  31. Ja jeszcze nie wybrałam się na żadne jesienne ani zimowe zdjęcia, bo gdy pomyślę, że będę musiała dosyć sporo stać przed obiektywem, od razu mi się odechciewa. Też nie mogę doczekać się już świąt. Super zdjęcia :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  32. Piękna stylizacja! Wyglądasz pięknie! :) iobiektywwsercu.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Stylizacja świetna, szalik jest cudowny, pragnę takiego. Jesteś bardzo ładna!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Dzisiaj u mnie w Warszawie, też zaskoczył mnie śnieg, co prawda jest go bardzo mało, ale zawsze coś.

    http://www.amlodzinska.pl

    ReplyDelete
  35. No po prostu przepiękna! <333
    Uwielbiam Twoje zdjęcia ;p

    ReplyDelete

Powered by Blogger.