My Every Day Makeup


Dzisiaj przyszedł czas na kosmetyki. Kilka dni temu dostałam email, z pytaniem jakich produktów z kolorówki najczęściej używam. Dodatkowo, wiele z Waszych komentarzy dotyczy mojego codziennego makijażu. Tak więc, postanowiłam napisać co nieco o kosmetykach, które używam, które lubię i które mogę Wam polecić bez cienia wątpliwości.
Zaznaczę tylko, że mój makijaż codzienny nie jest niczym wyjątkowym i odkrywczym (codziennie mam dosłownie tylko kilka minut na przygotowanie się, więc używam tak mało produktów jak to jest możliwe), ale dla wszystkich ciekawskich, o to i jest szybki przegląd tego co aktualnie używam. 


A few days ago I got an email, in which one girl asked me about beauty products which I use. Lots of comments are also connected with my daily makeup. So I decided to write a little bit about things I use, things I like and things I can recommend without a doubt.
My daily makeup isn’t something special (everyday I’ve got literally few minutes to prepare so I use as few cosmetics as it is possible). So, here’s a brief overview of the cosmetics I use.



Na pierwszy ogień pójdzie podkład. Gdybyście zapytały mnie jeszcze miesiąc temu o mój ulubiony, to za pewne powiedziałabym: Revlon Colorstay (150 Buff), ale teraz muszę przyznać, że używam tylko podkładu w pudrze Annabelle Minerals (Golden Fairest). Na początku byłam bardzo sceptycznie nastawiona do niecodziennej formuły i nie ukrywam, że zajęło mi trochę czasu rozpracowanie tego produktu. Natomiast teraz jestem nim po prostu zachwycona. Idealnie stapia się z cerą i jest  dla niej znacznie zdrowszy niż drogeryjne produkty. 


Let’s start with foundation. If you had asked me one month ago, which foundation I would have used, I would probably say: Revlon Colorstay (150 Buff), but now I use only these powder foundation from Annabelle Minerals (Golden Fairest). At the beginning I was very skeptical and it took me few days to use it properly. But now I cannot live without it. It’s exactly like a skin and it is also healthier than drugstore products.
.


Najlepszą rzeczą, jeżeli chodzi o wspomniany podkład jest to, że puder okazał się być całkowicie zbędny.  Za wyjątkiem, tych dni, kiedy żar leje się z nieba (lato w Polsce potrafi czasem zaskoczyć) i gdy już po pięciu minutach upałów, makijaż zaczyna ścierać się z twarzy zawsze sięgam po dwa ulubione pudry z BourjoisHealthy Balance Compact Powder (Vanille) or Loose Powder (Airy Finish)które potrafią wszystko utrzymać na miejscu. Pod oczy niestety nie znalazłam jeszcze ideału. Aktualnie używam Modeling Illuminator KOBO, który nie jest zły, jednak rozglądam się za czymś nowym.


The best thing when it comes to this foundation is that, I don’t need any powder. Of course from time to time when the weather is blistering (in Poland summers can be surprising) and make up flakes, I use Bourjois products: Healthy Balance Compact Powder (Vanille) or Loose Powder (Airy Finish)  to  keep it on the right place.
I haven’t found any under-eye concealer. Now I’ve got Modeling Illuminator KOBO concealer, which isn’t bad, but I’m looking around for a new one.


Do konturowania i rozjaśnienia cery używam produktów z Golden Rose: Mineral Terracotta Powder (04) and True Matte Pressed Powder (01). Oba wyglądają bardzo naturalnie i co więcej mam wrażenie, że nigdy mi się nie skończą. Od kiedy je kupiłam (prawie rok temu) nie widać ani grama zużycia, więc naprawdę Wam je polecam. 
Ostatnim produktem do twarzy jest róż, obecnie używam różu z The Balm FratBoy. I zgaduje, że nie muszę Wam nawet wyjaśniać jak wspaniały jest to produkt, dodam tylko, że jest on wart każdej złotówki.

To contour and highlight my face I use products from Golden Rose: Mineral Terracotta Powder (04) and True Matte Pressed Powder (01) . Both cosmetics look very natural on a skin, moreover, it seems they never end. I have been using them for almost one year and I can’t see any difference in their amount.
The last thing is blush- The Balm FratBoy. I guess, I don’t need to explain how great it is, I just want to say: this blush is worth every money.






Jeśli chodzi o oczy, to na co dzień raczej nie używam eyelinera lub cieni, przeważnie sięgam tylko po tusz, który od lat jest ten sam:  L’oréal Volume Million Lashes So Couture.
Do brwi, również od bardzo dawna, używam produktów z Catrice: Eyebrow Pencil (020) and Long-lasting Eyebrow Pen (020), które gorąco Wam polecam.

When it comes to my eyes, I don’t use eyeliner or eye shadows every single day, most of the time I put only mascara, which is the same for years: L’oréal Volume Million Lashes So Couture.For many years I also have been using the same products for my eyebrows:  Catrice: Eyebrow Pencil (020) and Long-lasting Eyebrow Pen (020).



Mój codzienny makijaż ust, jest praktycznie nie widoczny, bo zawsze wybieram naturalne kolory. Sięgam między innymi po pomadki z Golden Rose Matte Lipstick (18), Golden Rose Dream Lips Lipliner (505) or Rimmel Lipstick (070- Airy Fairy)Od czasu do czasu lubię też dodać trochę więcej błysku w formie NYX (22- Natural).

For everyday lip makeup I like to wear a color which is like my natural one. 
I often choose Golden Rose Matte Lipstick (18), Golden Rose Dream Lips Lipliner (505) or Rimmel Lipstick (070- Airy Fairy) which are exactly like my lip color.  To add a little bit of glow I like to use this lip gloss from NYX (22- Natural).



Tak, w końcu skończyłam, prawdopodobnie jeden z najdłuższych postów w historii. Mam nadzieję, że zaspokoiłam waszą ciekawość. Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania to piszcie. Jak już wspomniałam rozglądam się za nowym korektorem, więc wszystkie rekomendację chętnie przyjmę! Dajcie znać co się u Was sprawdza i do zobaczenia!


Yeah I finally finished. There is everything I use every morning. As I say I’m still looking around for a new concealer, if you recommend something, let me know in the comments below. I hope you liked it and see you soon.


56 comments:

  1. Ja już od dawna zastanawiam się nad tym podkłądem z AM... i chyba w końcu go kupię ;) Jak jest z trwałością? Długo się trzyma? :))pzdr

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam wersję kryjącą i utrzymuje się standardowo, warto też na początku poczytać o prawidłowym nakładaniu, to wtedy nie powinien się ścierać. osobiście go uwielbiam :))

      Delete
  2. ile czasu dziennie zjamuje ci malowanie się?

    ReplyDelete
    Replies
    1. różnie, ale tak maks. 20 - 30 min. ;))

      Delete
  3. Super!! Już kilka rzeczy sb podpatrzyłam u cb, a te kredki z GR długo się utrzymują?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, bardzo je lubię :) wiadomo przy pierwszym posiłku zaczynają się ścierać, ale wygląda to naturalnie:)

      Delete
  4. A zrobisz taki post o pielęgnacji?

    ReplyDelete
  5. ja polecam korektor z Catrice - jest genialny i tani.
    a używasz jakiegoś fixera do makijażu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. O to muszę sprawdzić :) Dzięki;)
      Używałam z KOBO, ale aktualnie mi się skończył xD

      Delete
  6. o thanks for english version!! :D
    can you translate all your posts?
    I want to understand ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I try to translate every post :), but I don't have enough time for it :/

      Delete
  7. Polecam z bourjouis healthy mix <3 mój ulubiony od lat!
    a ten bronzer wszędzie już widzę, chyba w końcu też sobie kupię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. taak polecam, bronzer jest the best ;)
      oki dzięki, może przetestuje :)

      Delete
  8. jeeej czekałam na taki post, ale liczyłam że coś będzie o cieniach :/
    z mojej strony gorąco polecam z korektorów: Revlon albo Rimmel! Są super :)
    A jakich pędzli używasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. do codziennego makijażu rzadko używam cieni ;)
      a pędzle to przeważnie Hakuro :)

      Delete
  9. a gdzie kupiłaś ten błyszczyk z Nyxa? wszedzie ich szukam ;)

    ReplyDelete
  10. a masz jakiś ulubiony zestaw cieni? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. używam albo paletki ze Sleeka albo Inglot ;)

      Delete
  11. Hej Kasiu, a ja mam pytanko odnośnie tego rozświetlacza jak go stosujesz? bo u mnie z nim cieżko? jakoś wgl go nie widać na kościach policzkowych :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ponieważ on jest do ogólnego rozświetlenia twarzy i ja stosuje go między innymi na strefę T, aby całą ją delikatnie rozświetlić :)
      a na kości policzkowe polecam ze Sleeka, albo też wiem, że te drogeryjne z Wibo są dobre :)

      Delete
    2. ja tylko dopiszę, że ten rozświetlacz ma być "niewidoczny" - daje super delikatny efekt, idealny na codzień ;))

      Delete
    3. oki, w takim razie spróbuje tak jak piszecie dziewczyny, chociaż mam wrażenie że on nic nie robi ;))

      Delete
  12. Kasiu koniecznie sprawdź korektor z Inglota - są świetne. albo polecam też z Make up Revolution.
    Post super, najbardziej zdjęcia <3 niby kosmetyki, a tak ładnie pokazane :)
    straaasznie chciałabym żebyś miała instagrama, bo czuje że byłby jednym z moich ulubionych ;**

    ReplyDelete
    Replies
    1. O dziękuje! <3 jak tylko znajdę chwilkę to rozwiążę sprawę z IG i na pewno dam znać na blogu ;)

      Delete
    2. ja też już nie mogę się doczekać aż ten twój instagram będzie działął:))

      Delete
  13. a jak trwały jest ten flamaster do brwi?

    ReplyDelete
  14. heej :) a róż Kasiu to gdzie kupowałaś?

    ReplyDelete
  15. A ja zapytam o kosmetyczkę ;)) skąd takie duże i pojemne cudeńko ?

    ReplyDelete
  16. polecam korektor z Inglota, mój ulubiony!
    a masz jakieś ulubione pędzle?

    ReplyDelete
    Replies
    1. używam hakuro i real techniques:)

      Delete
    2. dzięki kochana ;**

      Delete
  17. a czym nakładasz ten podkłąd z AM?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja jeszcze dodam że polecam ten z AM - jest genialny! ;)

      Delete
  18. koniecznie sprawdź korektor z bell - śmiesznie tani, a u mnie się super sprawdza, tak samo polecam też Catrice
    A mam pytanko odnośnie tusza - rozmazuje Ci się? Bo kiedyś go używałam i robił oczy pandy :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie testuje Catrice - wielkie dzięki za wszystkie rekomendację :))
      Nic takiego się u mnie nie dzieje, a mam już chyba 4 albo 5 tusz- używam tego od lat;))
      może miałaś feralny przypadek.. generalnie tusz ten zbiera dobre opinie i często jest polecany :)

      Delete
  19. a gdzie kupowałaś podkład? nie miałaś problemu z kolorem? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. stacjonarnie, w Krakowie jest w Drogerii Pigment ;))

      Delete
  20. jeeej nareszcie coś o kosmetykach <3 Cieszę się ;))

    ReplyDelete
  21. kominek w tle xD

    ReplyDelete
  22. powiedz mi Kasiu na jak długo starcza Ci ten tusz? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. kilka miesięcy - jest dosyć wydajny :)

      Delete
  23. to też mój ukochany róż <3

    ReplyDelete
  24. super pościk, koniecznie pisz więcej o kosmetykach! bo dużo rzeczy już sb podpatrzyłam xd ;)
    z korektorów najlepsze wg mnie są z Maca

    ReplyDelete
  25. Ja też uwielbiam ten tusz<33

    ReplyDelete
  26. Właśnie odkryłam ile nam się rzeczy pokrywa! haha wielu tych samych ulubieńców:D

    ReplyDelete
  27. Fajnie że o tym napisałaś!

    ReplyDelete
  28. A długo Ci się utrzymuje ten bronzer?

    ReplyDelete

Powered by Blogger.