Classy Look


Chwila chwały dla klasyki, czyli czarna marynarka w centrum uwagi. Korzystając z okazji, że paradowałam w niej przez miasto, pomyślałam, że podzielę się z wami jednym z moich ulubionych zestawów, który zawsze mam przygotowany na specjalne okazje.
Podejrzewam, że słyszeliście to już nie raz, ale również i ja to powtórzę, że w każdej szafie przynajmniej jeden, sprawdzony, elegancki strój być musi. Dzięki temu możemy uniknąć sytuacji, gdy nagle okazuje się, że w dniu następnym jest oficjalne spotkanie. I zamiast gnać do sklepu, w poszukiwaniu, na szybko odpowiednich elementów, cały strój wisi już na wieszaku i jest gotowy. Jednak wiadomo, rzeczywistość często odbiega od ideału i mnie również zdarzało się panikować, bo zawsze czegoś zabrakło.
Na szczęście moje okolicznościowe dylematy zniknęły, gdy w mojej szafie zawisła czarna, klasyczna marynarka. Kupiłam ją całkiem niedawno, a mimo to, mam wrażenie, że jest ze mną od zawsze i prawdopodobnie nigdy mi się nie znudzi. Na uwagę zasługuję tutaj przede wszystkim krój, którego długo szukałam wśród innych modeli. W przykładowej wersji rozpiętej i luźniejszej lubię ją najbardziej. I po zestawieniu z najprostszymi elementami, często jest moim wybawieniem. Zasłużyła sobie tak bardzo, że pomimo swojej banalności i prostoty nie mogłam jej nie uwiecznić i zadedykować tego wpisu;;) Trzymajcie się i do następnego. xxx















HM - blouse / Mango - blazer / Mango - pants  /  PierOne- boots / Jeweller's shop - necklace / Reserved - bag

46 comments:

  1. ostatnie zdjęcie<33

    ReplyDelete
  2. przy każdym prawie poście o to pytam ale i tym razem muszę.. xd jaki masz kolor na paznokciach? wszędzie szukam takiej czerwieni! ;))
    pzdr Ania

    ReplyDelete
    Replies
    1. właśnie tak już zaczynam Cię kojarzyć od tych pytań ;D
      Essie - Forever Yummy :)

      Delete
  3. widzę że Mango Kombo, a ja zapytam o spodnie, warto kupować? wszędzie szukam czarnych rurek? jakie są te? rozciągają się?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha przypadkiem wyszło ;p
      szczerze, to nie jestem z nich zadowolona, też wciąż próbuje nowych/ innych marek, a te z Mango średnio wypadają :/

      Delete
  4. twoja figura to moje marzenie, piękna ;*

    ReplyDelete
  5. ile masz wzrostu?

    ReplyDelete
  6. haha już myslałam ze będzie post w szpilkach xd
    fajna torebka, zrobisz post : co jest w mojej torebce?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie tym razem ;P
      raczej wątpię żeby to było interesujące xD

      Delete
    2. taaak zrób coś takiego! ja chętnie poczytam, ale to może dlatego że uwielbiam zaglądać ludziom do torebek xd ;))

      Delete
  7. ta koszula ma rękaw długi czy 3/4?

    ReplyDelete
  8. ile kosztowała ta marynarka?

    ReplyDelete
  9. kocham twoje oczy <33

    ReplyDelete
  10. pojemna jest ta torebka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. to zależy co ma pomieścić, na takie małe wyjścia jest w sam raz ;)

      Delete
  11. aaa co masz na ustach! piękny kolor czerwieni? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. revlon masełko do ust - Candy Apple :)

      Delete
  12. Mamy chyba tą samą marynarkę xD i też się obiema rękami podpisuje pod zachwytami jakie na jej temat napisałaś - jest super, moja ulubiona czarna
    buziaki Carla ;**

    ReplyDelete
  13. Figura :O :D

    ReplyDelete
  14. heej :) co czytasz aktualnie? ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tetetke. Wspomnienia o Teresie Tuszyńskiej :)

      Delete
  15. podoba mi się cała stylizacja :) torebka dodaje pazura xd

    ReplyDelete
  16. ćwiczysz coś? masz świetną figure:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak znajdę czas ;)
      ale generalnie staram się każdego dnia poświęcić choć kilka minut na trening :))

      Delete
  17. śliczne masz oczy :))

    ReplyDelete
  18. Zdjęcia naprawdę pięknie :3

    ReplyDelete
  19. Piękne włosy! I buzia!

    ReplyDelete
  20. Piękne zdjęcia i stylówka w całości w moim stylu!
    A co miałaś na ustach? Piękny kolor! I wgl cały makijaż super <3

    ReplyDelete
  21. to ten sam naszyjnik co zawsze? Koniczynka?

    ReplyDelete
  22. w jakim programie przerabiasz zdjęcia? są mega

    ReplyDelete
    Replies
    1. Photoshop albo Polarr Photo Editor:)
      Dzięki

      Delete
  23. zdjęcia naprawdę świetne

    ReplyDelete

Powered by Blogger.