Summer Mood

Lato już w pełni, i w końcu i na mnie przyszedł czas, aby rozpocząć pakowanie walizek i poczuć wakacyjny klimat.  Tych, co znają mnie lepiej, zapewne to nie zdziwi, że ponownie, moim tegorocznym celem podróży są Włochy, które uwielbiam zwiedzać, a samego języka uczę się już od roku.
Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak baaardzo jestem podekscytowana zbliżającym się wyjazdem, bo jednym z jego głównych celi jest kurs języka włoskiego! (Tak, tak...Cieszę się, że podczas urlopu, będę się uczyć;)) Jestem też przekonana, że moje krzyki radości, słychać było na końcu drugiej ulicy, gdy dostałam wiadomość z przyznanym stypendium na kurs. Od tamtej pory, na myśl o wakacjach dosłownie wariuje. Między innymi też ze względu na położenie i widoki, bo jadę do Salerno, które jest przy Wybrzeżu Amalfi. Czyli przy jednym z najpiękniejszych miejsc na ziemi i jednym z tych, które zawsze chciałam odwiedzić. Stąd też, od razu Was uprzedzam, że następnego wpisu możecie się spodziewać dopiero we wrześniu. A jeżeli ktoś z Was był już na południu Włoch i zwiedzał te tereny, będę wdzięczna za wszelkie wskazówki i rekomendację. J
Po ogłoszeniu tych ekscytujących wiadomości, czas na kolejną informację. Niektórzy pewnie wiedzą, że niestety moje konto na Instagramie zostało usunięte. Aktualnie, niestety nie udało mi się go aktywować i odzyskać. Z powodu też zbliżającego się wyjazdu, sprawa ta jest odsunięta na drugi plan, dlatego w ramach wyjaśnienia, w najbliższym czasie nie będzie mnie na tym portalu. Mam nadzieję, że po powrocie uda mi się przywrócić pierwotną wersję, bo jest z tym kilka niejasności i komplikacji. 
Kończąc już, chce Wam wszystkim przeogromnie podziękować za wszystkie komentarze i za to że jesteście! Nie macie pojęcia jak mocno to buduje, w szczególności, że strona działa dopiero od kilku miesięcy. Każdy nowy komentarz albo obserwator jest niesamowitym motorem do działania i jeszcze raz Wam baaardzo dziękuje za wszystkie miłe słowa.
Trzymajcie się!
Ciao;))






                                                    
                                                                         Pimkie- top /  Mohito - shorts /  Zign- shoes / HM - hat 

41 comments:

  1. Właśnie przeczytałam całego Twojego bloga i już się nie mogę doczekać kolejnych postów. Świetnie piszesz dziewczyno! :))

    ReplyDelete
  2. Kasia, jesteś zjawiskowa! Niesamowity gust ;) Stylizacja przypadła mi do gustu (zresztą nie ukrywam, że tak samo jak wszystkie poprzednie).

    ReplyDelete
  3. pięknie!

    Bright like sun

    ReplyDelete
  4. jak zawsze cudowna… <3 Karola;)

    ReplyDelete
  5. naprawdę dobry look i świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  6. naprawdę dobry look i świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  7. GRATULACJE kochana!! zasłużyłaś sb<33

    ReplyDelete
  8. Gratulacje:)))

    ReplyDelete
  9. Brawo! ale z cb zdolniacha;))
    Zuzia

    ReplyDelete
  10. You look amazing!
    OntoMyWardrobe.com

    ReplyDelete
  11. Jak dla mnie ideał kobiety; Nie zmieniaj się pod żadnym względem. Uczysz się, studiujesz, piszesz ciekawie no i masz naprawdę nietuzinkową urodę.
    Pozdrawiam Serdecznie
    Marzena :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojejku Bardzo Dziękuje za miłe słowa! <3
      również pozdrawiam :))

      Delete
  12. Gratuluje!! I zazdroszczę, mam nadzieje, że będą jakieś zdjęcia z wyprawy.
    a z IG to pechowa sprawa :( spróbuj może jeszcze raz do nich napisać..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki:) Na pewno coś o tym napiszę ;p
      wciąż czekam na odpowiedź, ale pomyślę o nowym koncie ;)

      Delete
  13. Jejciu cały stroj chętnie bym przygarnęła. Fryzurka boska, jak zrobiłaś, że ci się tak dobrze to utrzymuje? tam masz wsuwki czy jak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, po 5 milionach nieudanych prób, w końcu doszłam do wprawy xD
      na YouTube jest mnóstwo tutoriali z tym upięciem ;)

      Delete
  14. życzę cudownych wakacji!
    A Kasiu może załóż jeszcze raz IG, bo masz cudowne zdjęcia..
    gdzie najcześciej kupujesz ubrania? jakiś ulubiony sklep?

    ReplyDelete
    Replies
    1. właśnie tak planuje zrobić:)
      nie mam konkretnych sklepów / marek, w zależności od tego co mi wpadnie w oko xD

      Delete
  15. I don't understand nothing :(
    but you look AMAZING!! <3

    ReplyDelete
  16. koniecznie wybierz się do Ravello - najpięknieszy widok na świecie! <33

    ReplyDelete
  17. ale ładnie Ci w spiętych włosach - powinnaś częściej tak chodzić ;)

    ReplyDelete
  18. Polecam Positano - tylko uwaga na sezon, ceny, i turystów, ale widoki są zjawiskowe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj Positano<3 Na pierwszym miejscu na mojej liście! :))

      Delete
  19. o rany ale głupia sprawa z tym IG, ale powiem Ci że miałam to samo - ktoś mi się wkradł na konto i zablokował wszystko :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety.. a na razie jeszcze przez wyjazd nie mam nawet czasu,żeby to rozwiązać.
      Może potem uda mi się to wyjaśnić.

      Delete
  20. Twoje zdjęcia są prześliczne tak jak Ty!

    ReplyDelete
  21. cudowne zdjęcia, piękne widoki <3 fajna stylówka :D

    ReplyDelete

Powered by Blogger.