Denim Dress



Dzisiaj przyszedł czas na podzielenie się z Wami moim kolejnym uzależnieniem, tym razem, idealnie pasującym do tematyki bloga, a mowa tu konkretnym materiale, jakim jest jeans. Bystre oko, mogło już zauważyć, że w wielu moich stylizacjach przemycałam go w różnych formach. Począwszy od koszuli, kurtki, oczywiście wszechobecnych spodni jak i nawet spódniczki. Więc kontynuując to jeansowe szaleństwo dzisiaj przyszedł wreszcie czas i na sukienkę w tej wersji.  I choć mam ją dopiero od kilku dni to bezsprzecznie mogę ją określić, jako jedną z najwygodniejszych, jakie posiadam.  Zaliczyła ona egzamin, w momencie, gdy po ciężkim i pracowitym dniu, musiałam jeszcze gonić uciekający tramwaj, obładowana stosem zakupów. Od tamtej pory zdominowała szczyt, jako jedna z najlepszych.  Do następnego;))











                                     VILA- dress /  Zign- shoes / littlethings.pl - bag /  SIX - glasses / Jeweller's store - necklace 

33 comments:

  1. Super klimat zdjęć - bardzo mi się podobają!:)

    ReplyDelete
  2. Świetna całość, bardzo podobają mi się te okulary, świetnie na tb leżą;)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. fajna stylizacja i piekne zdjęcia!!

    ReplyDelete
  4. Love your dress and the pictures!

    ReplyDelete
  5. nice post :)
    kisses

    ReplyDelete
  6. Gdzie zamawiałaś sukienkę? Myślisz, że będzie jeszcze dostępna?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na answear.com; niestety już jej nie ma, to była letnia kolekcja, zamawiałam na początku wakacji:)

      Delete
  7. W każdym z kolorów Ci do twarzy!

    ReplyDelete
  8. świetny blog z przyjemnością zaczynam obserwować :)
    buźka Anka

    ReplyDelete
  9. Cześć!
    Przepraszam za spam, ale chciałam cie poinformować, że na moim blogu odbywa się loteria – do której serdecznie zachęcam by wziąć :))
    simplyblogfashion.bogspot.com

    ReplyDelete
  10. Bo Twoich postach zamówiłam już sb 2 te torby!!! Są genialne<3 miłość od pierwszego wejrzenia xd

    ReplyDelete
  11. Czy mogłabyś podac dokładny link do butów ponieważ nie mogę ich znaleźc na stronie? Z góry dziękuję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojj obawiam się że już ich nie ma:/ były na promocji

      Delete
  12. jakiego programu uzywasz do przerabiania zdjęc? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. korzystam z kilku, zależy na co mam ochotę oraz co mi bardziej odpowiada, przeważnie: Photoshop, Gimp, Photoscape, Polarr Photo Editor :))

      Delete
  13. No co tu dużo mówić: masz urodę idealną Katarzyno! :)
    pozdrawiam Marzena

    ReplyDelete
  14. kocham dżins w każdej postaci, super sukienka. Chociaż mi się najbardziej torba podoba! Długo czekałaś na przesyłkę? warto zamawiać?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warto! Uwielbiam te torby i planuje już kolejne zamówienie xD
      Czeka się standardowo, w zależności od tego jaką formę przesyłki wybierzesz :)

      Delete
  15. jaka cena butów? są super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie pamiętam już :) ale dorwałam na promocji xD

      Delete
  16. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)

    ReplyDelete
  17. super zdjęcia, czuć klimat wakacji!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.