Photodiary




Czas na tradycyjne photodiary. Jeżeli mnie śledzicie na Instagramie (@eternalclassystyle)  to pewnie już wiecie, że długi weekend spędziłam w górach. Dzisiaj chciałam jeszcze powrócić do tych słonecznych dni, jakie tam spędziłam.  Podziwiajcie widoki i do zobaczenia niedługo.:)) 




Time for a traditional photodiary post! If you've been following me on Instagram 
(@eternalclassystyle) you'll probably know that I was in the mountains during spring break. Today I want to come back for a quick moment to sunny days I got to spend there. Enjoy the views guys and I’ll see you very soon!














27 comments:

  1. Nie wiem co jest w Tobie takiego, że pomimo prostych stylizacji i tak przyciągasz wzrok :)
    piękne zdjęcia, jakim aparatem robione?
    pzdr ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje!
      Zwykła lustrzanka.. ale na chwilę obecną nie mam możliwości sprawdzenia dokładnego numeru, więc podam później:)

      Delete
  2. ooo czyżby moje okolice :) przy granicy ze Słowacją.. ? ;)

    ReplyDelete
  3. ale jesteś śliczna! nawet w zwykłej bluzie i adidasach :O :D
    buziaki Karla ;*

    ReplyDelete
  4. O rany, ale zatęskniłam za takimi widokami, mieszkam na Mazurach i teraz chętnie wybrałabym się w jakieś górzyste okolice. Piękne widoki, kochana. <3

    ReplyDelete
  5. Kasiu kiedy będzie nowy post? :-)

    ReplyDelete
  6. Kocham góry<3 A zdjęcia cudowne!
    btw bluza jest z nowej kolekcji? ile kosztowała?
    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powinna jeszcze być, ceny nie pamiętam, była przeceniona, coś około 60 lub 70 :)

      Delete
  7. napis na bluzie <3 xd
    ile kosztowała?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie pamiętam dokładnie, 60 albo 70 ;)

      Delete
  8. piękne widoki :))

    ReplyDelete
  9. a chustka czarna skąd jest?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam zielonego pojęcia xd :D prezent;)

      Delete

Powered by Blogger.