STRIPES OOTD




Na  paletę rusza dzisiaj wzór pasków, które według mnie są indywidualną kwestią. Niektórzy ich unikają jak ognia, inni chętnie zakładają, dla jeszcze innych jest to rzecz obojętna, a znajdą się i tacy, co są wręcz uzależnieni od tego wzoru. Stylizowanie ich, może być nie lada wyzwaniem, w szczególności, jeśli, mowa tu o poziomych, często optycznie poszerzających sylwetkę pasach. Moje upodobania odnośnie wzorów są znikome, od zawsze byłam wierna gładkim materiałom, jednak ten motyw wyjątkowo lubię. I pomimo problemów, jakie potrafi przysporzyć, chętnie noszę go o każdej porze roku i to na wielu częściach garderoby.
Dodatkowo wzór ten zawsze będzie mi się kojarzył z Brigitte Bardot i jej stylem, a konkretnie >>z tym lookiem<<. I choć sama modelka znana jest z miliona innych rzeczy i spopularyzowała wiele części garderoby, tak mi, utkwiła właśnie w pamięci, nosząc stroje w klasyczne paski.
W przeciwieństwie do kratki, pepitki, grochów, i innych geometrycznych symboli, które pojawiają się sezonowo, odnoszę wrażenie, że wzór pasków zagościł już na stałe i jest zawsze na czasie, co mi osobiście wcale nie przeszkadza.  Więc jeśli jeszcze nie macie ubrań z tym motywem, to może warto spróbować i dać mu szansę? Dajcie znać jak to jest z waszą garderobą pod tym względem i do następnego xxx







Diverse - jeans /   converse   /  Pimkie- blouse  /  LYDC London- bag

51 comments:

  1. Super zdjęcia - pięknie wyglądasz jak zawsze:)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam Twoje stylizacje :)

    ReplyDelete
  3. Jesteś prześliczna! Śliczny masz make-up, może napiszesz coś o kosmetykach, jakich używasz?

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia :*

    ReplyDelete
  5. You look amazing!

    ReplyDelete
  6. cudowna stylizacja! piękna torebka <3

    ReplyDelete
  7. fantastycznie wyglądasz Kochana:)

    ReplyDelete
  8. Świetna bluzka:)

    ReplyDelete
  9. Kochana wyglądasz prześlicznie;) wszystko mi się podoba w tym zestawie;)

    ReplyDelete
  10. chciałam napisać,że super bluzka, ale doszłam do wniosku,że wszystko podoba mi się w tej stylizacji xd

    ReplyDelete
  11. Pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  12. jaka figura *-* przepiękne zdjęcia!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, to prawda fotograf się spisał na medal xd

      Delete
  13. bardzo ładna sylwetka, na Tobie wszystko wygląda super:)

    ReplyDelete
  14. uwielbiam twoje oczy<3

    ReplyDelete
  15. ale fantastycznie wygladasz ! :) ile ważysz ?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam pojęcia xd nie mam wagi w domu :D

      Delete
  16. jak zawsze rewelacyjnie :)

    ReplyDelete
  17. Piękna jak zawsze! :) Kobieca, urocza!
    Dakota ;)

    ReplyDelete
  18. Kocham paski. I Twoją urodę. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz prześlicznie.
    Asia:)

    ReplyDelete
  19. Ja zawsze miałam problem z paskami, od kiedy pamiętam, nie mogę się do nich przekonać. Ale ty, jak we wszystkim wyglądasz obłędnie.
    Wydaje mi się że do tego trzeba mieć po prostu odpowiednią urodę i figurę, bo jakoś zawsze widzę się 2 razy w paskach xd. Oczywiście mowa tu o tych poziomych, bo tych w pionie to nawet kijem bym nie tkneła. Pozdrawiam Milena:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. szukaj i próbuj, a nuż gdzieś znajdziesz idealny strój w paski :))

      Delete
  20. Aaaaaa Kocham Brigitte<33
    Rany jeszcze bardziej Cię lubię, wydajesz się być mega miłą i ciepłą osobą, aż chciałabym kiedyś wyskoczyć z tb na kawę i pogadać xd
    xxx Ada

    ReplyDelete
  21. Rajska w tle? xd Czyżby już nauka :))

    ReplyDelete
  22. hej, czego używasz do brwi? to twój naturalny kolor czy jakaś henna?

    ReplyDelete
    Replies
    1. planuje zrobić wpis o kosmetykach do makijażu :) nie robię henny;)

      Delete
  23. Piękna jesteś!

    ReplyDelete
  24. hej, podasz link do Instagrama?.. bo ten w kontaktach nie działa :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety na razie moje konto jest nieaktywne, ale jak tylko będzie działać na pewno was poinformuje :)

      Delete
  25. do twarzy Ci w granatowym, super sesja:)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.