Baby It's Cold Outside


Muszę przyznać, że jeszcze kilka dniu temu, należałam do tych osób, co narzekały na święta bez śniegu. Jednak teraz, mam już na prawdę dość mrozu, który wygląda bardzo niepozornie, bo niestety, białego puchu nie ma, a minusowe temperatury, które nie pozwalają funkcjonować na zewnątrz, zagościły już chyba u nas na stałe. A ja zaczęłam praktykować wielogodzinne sprawdzanie prognoz pogody. Mimo wszystko, nie czekając na lepsze naturalne światło, postanowiłam podjąć wyprawę życia i zrobić kilka zdjęć w naturalnym środowisku, na jakiś polach, gdzie wiatr wywiewa w każdą stronę. 
I kilka minut sesji wystarczyło, żebym o mało co nie umarła z zamarznięcia. Więc teraz siedzę zakryta po czubek nosa kocem, z kubkiem gorącej herbaty i podejrzewam, że  ten stan rzeczy, na chwilę obecną, raczej się nie zmieni. A na kolejne zdjęcia na zewnątrz chyba poczekam do wiosny;) Ech.. ciężkie życie z taką pogodą, z zimą lepiej nie zadzierać.
Mam nadzieje, że trzymacie się ciepło, do zobaczenia!













Stradivarius - jeans /   Zara - coat  /  Lasocki - boots  /  Medicine - bag   /  Reserved - gloves



11 comments:

  1. te buty są z nowej kolekcji? Bardzo mi się spodobały. Stylizacja super! ;)

    ReplyDelete
  2. Cudownie wyszłaś na zdjęciach :))

    ReplyDelete
  3. jesteś śliczna:))

    ReplyDelete
  4. Ale piękny płaszczyk!
    xxx

    ReplyDelete
  5. wracam już do starych postów, bo nic nowego nie ma :(, a tu takie ładne zdjęcia! A płaszczyk wygląda super:)
    pozdrawiam cieplutko:))

    ReplyDelete
  6. ooo mam tą samą torbę! ale fajnie xd
    Pozdrowionka Ela ;)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.